Ni har väl inte glömt?

Nu är nya nr av fitness magazine ute.
Där i finns ett stort reportage med mig och Marko, om hur jag fick honom att komma iform på 10 veckor. 
I reportaget finns både träningsupplägg och kosttips att ta del av.
Go lästur! ;)




De här resultaten åstadkom vi under våran 10-veckors period.
Ledorden för att lyckas är; Motivation, öppensinnighet, positivitet, ett jäklar anamma, kunskap, målmedveten, kämparanda och vilja. Men viktigast är nog att ha roligt på vägen :)

Invägning.. V1                                         V10
 

In shape ;)


Har du några frågor/funderingar kanske kring träning kost och/eller graviditet som du vill fråga mig om kan du kontakta mig på [email protected]

Nu sängen en sväng..zzz..

Kommentarer
Postat av: jessica

ooh ska inhandla den direkt efter jobbet! Grattis än en gång till världens sötaste bebis! Kraam.

2010-09-02 @ 06:27:46
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: Magnus

Helt sjukt vilken form du (ni) fick honom i! Där ser man vad lite träning och finsk sisu kan göra :-) Stort grattis till Er underbara dotter. Kram

2010-09-03 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0