På G & uppdrag

Jag är verkligen på gång med promenaderna nu, på riktigt. Glömde dock fullmunderad vagn ute i regnet igår så idag fick Moa åka bärsele, vilket hon gillar.

Somnar snabbt till gunget.

Mår bra av att komma ut i friska luften och släppa lös tankarna. Då jag promenerar tänker jag som bäst,på allt och ingenting, vare sig man behöver rensa hjärnan eller tanka den. Det är under dessa tillfällen som jag skulle behöva mitt kära block och penna. Hmm...kanske ska ta och tillverka ett fack i bärselen så att jag bara kan hiva fram det i farten vid behov. Som småbarnsförälder tvingas man hinna med mycket på en och samma gång, väldigt produktivt om jag själv får säga. I mitt fall hinner jag sortera tankar/ideer, motionera, umgås med min dotter och njuta av naturen (väldigt snabbt :) på en och samma gång. Smidigt.
Planering och beslutsamhet löser mycket.

Var även iväg på ett uppdrag under eftermiddagen idag. Hjälpte svenska ungdomseliten i friidrott med att få lite koll och en överblick på hur formen ligger till. Vi mätte vikt, omfång och fett%. 
Här snackar vi tjejer och killar med löjligt vältränade kroppar.
Får mig osökt å tänka på att.. "I´ve been there, I´ve done that...and I´ll be back". ;)

Suktad?
Vem?, jag? -Oh yes!
De här armarna ska tillbaka, var så säker. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sööta...såg precis ...Carina Berg flyttar in..

haaa haaha....du e min lilla Gunde...... åh Moa är så söt!

Tusen kramar till Er från fasterix!

2010-09-22 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0