Rätt fast fel

Skrev ju för några dagar sedan att Lilltjejen var 1 månad.
Men självklart kan man inte räkna dag till dag även om det var rätt tänkt att hon på dagen var prick 4v gammal i torsdags, men det är ju datum till datum som gäller såklart, annars blir det rätt knepigt att hålla reda på födelsedagen från år till år :D.
Så, igår var hennes riktiga 1-månaders dag.
Grattis igen då Moa ;)

Hon växer så att det knakar.
Var på BVC idag och dunderklumpen har gått upp 1,1kg och växt på sig 3cm på längden sen sist!
På torsdag denna vecka har det gått 2v sen sist jag gjorde min formcheck, så då är det dax igen att kolla läget. Återstår att se om mamsen klarat sig lika fint som dotra..fast tvärtom då ra. Eller ja, då jag börjat min muskelträning är det väl mening att även min våg ska komma visa lite tyngre siffror än den gör idag :)

Vi ser på Torsdag vart formen bär av (om den bär av..:).





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis från fasterix!

2010-09-27 @ 16:51:29
Postat av: Petra

Hej. Du skriver om att du har satt igång att träna. Kan du inte göra ett inlägg om vad du tränar, för det är väl inte övningarna som du lade in för några dagar sedan? Jag fick barn också för några veckor sedan och märker att jag inte kan träna det jag känner till och skulle därför behöva tips. Förutom promenader vill säga.

Tack på förhand och för en bra blogg som jag kollar dagligen.

/Petra

2010-09-28 @ 16:07:45
Postat av: Åsa

Hon är så söt! Som en liten docka. :) Min dotter är snart 10 månader nu, tiden går så fort, hon heter oxå Moa. :)

Kram Åsa

2010-09-30 @ 18:07:24
URL: http://ladygasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0