Gymdax

Nu är jag snart på g till gymet.
Idag ska jag främst träna på att träna som en motionär... Hur tränar en motionär??
Jag ska lixom hitta ett medelläge, men vart är medelläget- hur hårt tränar man då, hur långt är passet och hur intensivt är det egentligen?
Det är svårt att skruva ner en träningsnivå som man kört på i drygt 10år, det finns och har alltid bara funnits EN nivå för mig, och det är järnet, allt eller inget. Men nu måste jag ner till typ brons eller nåt ;)
Jag får helt enkelt gå på känsla som min naprapat sa igår. Det var mkt som satt fast och låg fel i nacken, vilket han kunde dra paralleller till mina krämpor. Men trots lite överbelstade leder får jag "träna", men väldigt lätt och lugnt. Lätt och lugnt säger inte mig så mkt men då jag tycker att jag tränar lugnt får jag väl gå ner ytterligare en trappa i nivå....då kanske jag hamnar rätt.

Dagens pass blir lätt kondition på crosstrainern följt av lite stabilitetsträning för överkropp.
Först ska lilla "snor"(ordagrant, hon har åkt på första förkylningen)ungen få sin gröt och jag ska blanda till min återhämtningsshake.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0