Kvällsträning

Igår drog jag en liten chansning och testcyklade LUGNT.
Har kommit på att bästa tiden för att inte behöva tokstressa mig igenom träningen är strax innan Moa går och lägger sig, jag börjar runt halv sju nån gång, då hinner jag med ett 45mins program lagom innan Moa knoppar och vi käkar middag. Jo middagen blir lite sen, men faktiskt skönare att kunna sitta i lugn och ro för att äta och inte behöva tampas med att gaffeln ska ryckas ifrån en stup i kvarten eller att bordsduken med diverse porslin och kastruller är på väg ner i golvet.

Tillbaka till träningen.
Iom att jag har ont i lederna så har jag varit förnuftig och vilat i x antal dagar men känner ingen större skillnad på smärta för det :/ Så igår testade jag som sagt ett lugnt cykelpass i hopp om att blodgenomströmningen kanske skulle få fart på läkprocessen..fifty fifty chans lixom.
Vaknade imorse och sträckte försiktigt på ben, armar och fingrar...jo kanske det blivit lite bättre iaf.
Sen vet jag inte om det beror på den lugna träningen eller om det är tabletterna som börjat verka, och kanske har tillskottet på Omega3 som jag har haft ett längre upphåll på men nu påbörjat igen börjat ge effekt på inflammationen då de är inflammationshämmande.

Kanske är det en kombination av allt.
Hur som så hoppas jag att de är på väg att ge med sig, trött på värk i kroppen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0