Lördag 06.45

Jo men viiiiicken sovmörgon man fick, not!
06.45 började lillskrållan jollra för fullt inne i sitt rum "mamma mama ma maam mama..."
Idag vaknade hon ovanligt tidigt. I vanliga fall drar hon 12 timmar i streck och slår upp sina blå 07.30, ja ok, det diffa alltså blott 45min idag mot vanligt men i alla fall, det är lördag. In old days var man van att få sova ut lite längre på helgerna. Helger? De existerar lixom inte längre, dock rätt skönt tycker jag då jag aldrig har haft nå vidare större problem med att komma upp på morgnarna.
Jag sitter och skriver lite på små ting då tösen lagt sig till ro och vilar sin förmiddagslur..

Hon har som en mat och sovklocka inprogramerad i sig. Som i förrgår försökte jag hålla henne vaken bara någon minut extra så jag skule hinna äta klart min lunch, så jag sätter henne i sin matstol för att få lite sällskap vid bordet..
Jo jag tackar ja för gott sällskap....
 
Vände mig bort en sekund för att bre en smögås och vips var hon borta.
När jag gick fram för att fota åkte jag på en fnissattack så brödsmulor spruta ur mun.
Hon är för go min lilla tjej.

Strax blir det en långpromenad....i tråkvädret.
Ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramisar till Lilla "skalman" och Dig!

/fasterix

2011-04-02 @ 16:30:55
Postat av: Dennis

6.45??? Shit vilken lyx!!!:D tänk om Bella kunde sova så länge. Har inte gått upp en dag efter 05.30 på flera månader.. SJUKT!

2011-04-06 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0