alternativ träning

Jag har införskaffat en ny bärsele till mig att ha Moa med i. Det praktiska med denna är att man kan välja om man vill bära barnet på magen eller ryggen, ja precis som en ryggsäck, gu så praktiskt!
Skonar min hållning och låter Moa få följa med överallt. pefekt!

Igår hade jag tänkt bege mig ut på en löprunda men fick inte riktigt till det då Marko var iväg på massor av möten. Inte det bästa att redan låta en 5-månaders ha FF här hemma lixom. NÅGRA år får hon allt vänta.
Men! kom då på den briljanta iden att skotta bort snö från husväggen (som dessutom var ett måste att få bort då läckage från smältan var stor..) som rasat ner från taket som då fick bli alternativ träning till löpningen.
Moa hängde naturligtvis på och vips hade jag en extravikt på 8 pannor dessutom.



Då jag ändå var i gasen fick spaden fortsätta jobba bort en perfekt yta på altanen till kommande dagars träning.
Det var en del att få bort men bra blev det tillslut.

Tadaa!

Detta innebär nu att jag bara behöver dra upp altandörren, snöra på mig ett par skor, klä mig väderleksmässigt, pula in lurarna i öronen, knäppa på ipoden och greppa åt mig min käraste träningspryl hopprepet och hoppa!

Shit vad nice.

Jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0