Desperat

Japp idag bestämde sig solen för att titta fram igen, kors i taket!
Så, jag tog fram min energi som den gav mig och desperat efter våren högg jag tag i spaden för att hjälpa den på traven att tränga sig fram, och om jag lyckades!?
Jo jag är nöjd.


Nu har jag en yta där jag kan välja att träna lite på BAR mark och ha Moa med i vagnen bredvid, eller varför inte i babysittern..

..Och en yta där det kan njutas av lugnet, vyn och iakta snön töa...kanske med en kopp kaffe i handen att smutta på också..
Mmm. ;)


Det var meningen att jag skulle ut och springa idag men då denna skottning tog mig dryga 2,5tim kände jag att det fick räcka. Dessutom tror jag att det gav mig tillräckligt mkt träning om inte mer än vad en löprunda skulle gett mig. Svettas fick jag iaf göra :) skönt!


Dock fick mina händer betala ett rätt hårt pris då  jag skotta utan handskar...
Kände ingenting förrän blåsorna i händerna sprack...i båda händer..då kändes det. :/

Men ett par blåsor stoppar dessvärre inte mig ;)

Nu blir det bröd och purefix. :)
Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det härligt när solen värmer, hahaha trodde du tagit fram fönen! (på första fotot ser det ut som om du håller en fön i handen...hahha trodde att nu har Jescka fått nog, nu tar vi fram fönen.... :)

Har också skottat på baksidan och kan sitta snart i solen o njuta av en kopp kaffe.... snart är grillen framme också...

Ha det så bra och puss på Moa!

Kramar fasterix

2011-03-04 @ 10:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0