vart finns tiden?

Jag har ett längre tag nu sagt till mig själv och även varit på väg ett x antal ggr till er bloggläsare säga att nu, nu ska jag minsan skriva minst 2 inlägg per dag, men var tar tiden väääääägen!?
Jag inser att om man ska hinna blogga fler ggr om dagen (om det ens ibland blir ett..*skämselkudde på mig*) så måste man ha en bra mobil. Då tänker ni, vilken tid lever du på som inte har en mobil som man kan blogga från... Jo, kan tänkas vara lite stenålder på den men som jag säger, jag börjar bli villig att byta upp min teknik ;)
Så, fler inlägg till er framöver.

Då jag inte kan ta hand om kroppen rent fysiskt bestämde jag mig för att skrapa lite på ytan idag iställlet. Jag drog till frissan, what a change! Jag är sååå nöjd, måste erkännas.
Vad tycks!?

Snäll, olika längder framtill


Lite "släng-över-på-andra-sidan" och vips Liiite coolare med rakat undertill.. ;)

Jo, brunett blev jag nu oxå, trivs bäst i det, skönt.

Känner mig så mkt fräschare nu då man fått piffa till sig lite, tänk bara om insidan kunde få göra det oxå....
Blundar och ber..."smärta försvinn smärta försvinn....? väntar....."nä." 

Imorn skriver jag om faktor 2.

Nu blir det falukörv, jäkligt snygg blev den, kommer bild imorn på den med ;)
Heipa.

Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Snygg frippa! :)



Jag är också inne i en värkperiod men fick tips om denna http://thepiratebay.org/torrent/5804065



Works wonder för oss överrörliga. Blev helt paff första gången jag körde programmet då jag inte varit så mjuk utan akupunktur förut. :)

Testa! Finns ytterligare en del på skivan efter avslappningen men har inte testat på den ännu!



Hoppas det kan hjälpa dig lite!

Kram

2011-04-01 @ 14:15:08
URL: http://meandelvis.wordpress.com
Postat av: anna

glömde länk till louise wiggins! :)

http://www.yogatohealth.com.au/

2011-04-01 @ 14:18:48
URL: http://meandelvis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0