Fartfylld helg

I fredags kom min efterlängtade vän ner från kalla norrland.
Hon hade med sig allt förutom det hon egentligen kom ner för "biljetterna till LADIES NIGHT!",HAHA.
Som tur var så fixade hennes bror efter många om och men ned plåtarna med expressbud, puh.
Jag riktigt mös då hon öppna munnen, fick en akut längtan tillbaks till norllandsskogen.
Men nu fick jag iaf en del av sveriges överkant på besök, vilket räckte och lite därtill.

Dagen började med en liten rundtur här ute på ingarö sen drog vi vidare mot nacka för att gå lite i forum.
Innan shoppingen mättade vi våra magar med en god hälsotallrik (som alla fik numera verkar servera) och pratade livet. Anna fick sedan syn på affären MQ och gick upp i varv. Det ena plagget prövades efter det andra,även jag frestades allt för mkt och ryckte åt mig en skjorta som mer eller mindre skrek "jessica!"...Tyvärr blev lyckan kortvarig då min plånbok ekade TOMT. A ja, snygg var den iaf.
När anna var som mest uppe i klädbyten började Marko terrorisera mig på mobilen för att han tyckte vi skulle skynda oss. En båttur väntade tydligen då vi kom hem.

Med en helt ny garderob var iaf Anna glad och nöjd efter sina inköp. Med bilen brummade vi tillbax till Ingarö för att sedan kliva i våra gamla liv "på med tjockjacka, väst och mjukisbrallor", dock inte för att därefter knäppa på oss laggen och bege oss ut i skidbacken utan istället inta position i båten. Båtturen blev lite stressig då vi fick reda på att vi fått platser till "After dark"-premiären på Tivoli, gröna lund. Kul tänkte vi! Så en cider åkte oxå med under båtturen.

 
Nisse och hugo gillade oxå sällskapet! :) Å utsikten var grym en tidig höstdag som denna.

Hugo njöt av vinden som susa i håret (skägget och luggen) :D men nisse föredrog mys i filten.
 

After dark var så sjukt bra.
Länge sedan som vi båda skrattade så mkt. Kanske våra drinkar hjälpte oss lite på traven oxå ;)
Fick inte tas några bilder på showen då det var premiär så det fick bli en bild på oss själva istället.


Efter mkt sång och dans blev det ett besök på "Stampen" inne i stan.
Jag och anna kände oss väl inte allt för bekvämma i ålderssammanshanget, men som vanligt fick livemusiken oss att ta några väl valda danssteg framför scenen.
Gamla goda tider ;)

Ladies night var helt ok, men tror att våran fredagskväll får stå som nr 1 för denna helg.
Poff! så var 48 timmar förbrukade.
Tack vännen för en underbar och oförglömlig helg.
Puss! 

Kommentarer
Postat av: Anna

En helt magisk underbar helg...gud så jag saknat att umgås med dig Jessica, och det var precis som förr..



Tusen tack och låt oss nu inte vänta allt för länge på nästa..

Love you..

Puss

2009-09-27 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0