Profylax med tens

Nu har jag skaffat fram en sån här liten manick mao en Tensapparat som är bra för all typ av muskelvärk eller ledvärk. Jag har den mest i syfte till att träna min andning inför förlossningen men oxå för att underlätta mina bäckenbesvär oxå.

Sist för drygt 1,5v sen var Andrea här hos oss ute på Värmdö och profylaxade.
Vi tränade som vanligt andningsteknik men med lite nyare tekniker, allt ifån nypningar, strykningar till massage och tryck över höfter. Jag funderar på riktigt hur Marko kommer uppleva hela den här grejen med att föda. Är han som han är nu då vi tränar så kommer vi ha roligt. Stackarn är alldeless hispig men ändå med på noterna lixom.
Vi skrattar och övar å det går bra. Tror att det kommer vara jag som kommer få coola ner Marko och inte tvärtom.
Eller så går jag bara in i mitt och kommer inte ens reflekter över att han är med mig, jag är ju rätt bra på att fokucera då det gäller. Det vet dem som känner mig.
Jag tror inget annat än att det kommer göra skitont att trycka ut en bebis men jag ser faktiskt fram mot det, det är ju en utmaning och jag älskar utmaningar ;)

Tills dess ska jag fortsätta öva och tänka på tipsen som världens bästa profylaxare Andrea lärt mig.

Behöver ni hjälp med andningsträning, få grymma råd och tips eller bara lätta era hjärtan med frågor och funderingar kring själva barnafödande så ska ni utan tveka kontakta Andrea på www.primadonnaprofylax.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0