Formcheck

Nu har det gått prick 3v sen jag förlöste.
Väl känt har jag inte kommit igång med någon typ av träning då mitt bäcken och ljumskar inte riktigt samspelar med mig, så formen har väl inte förändrats så kopiöst mkt sen första veckan. Men positivt är ju ändå att jag nu för 3dagarr sen har börjat kunna promenera längre än 10min iaf, ser ljust ut ;). Kommer dock bara bli promenader ett tag nu framöver då jag verkligen måste låta kroppen läka ut ordentligt i sin takt. Efter återkontrollen av läkningen vet jag mer hur jag kan anpassa träningen efter kroppens status.

    V1                                                                 V3
 

Magen har väl gått ner lite trots allt, men svullnaden pga tarmar och magmuskler som ska hitta tillbaka till normala utgångsläget ligger fortf kvar.

Från och med nu börjar vi mäta omfång för att ha lite bättre koll. Vågen skiter vi i då jag inte är ute efter någon viktnedgång, utan att så småning om återfå en schysst kroppsform, mao en starkare och mer muskulös kropp. :)
De första måtten togs idag och får bli utgångspunkten.

Mått

Bröst: 90cm
Överarm: 26cm (Gah!....vart tog mina armar vägen!? ;)
Överarm spänd: 27cm
Övre midja (ovanför naveln): 83cm
Nedre midja (över naveln):  87cm
Låret: 50cm
Låret spänt: 51cm
Vad: 35cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0