Grönan

Vad är det med denna jetlag?
Helt slut i pallet. Känns fortf som om jag går på små rosa (tunga) moln.
Igår var på premiär på grönan vilket var mkt trevligt.

Det  började med nåt glas vin resp öl för killarna i solen.
Därefter åkte vi kvasten, jag skratta så jag grät. Fille drog nån ramsa som varade hela turen.
Kl 18.00 skulle en barnpjäs visas på lilla scenen som Kenny varit med och produceras/regiserat, denna fick INTE missas.
Några minuter senare slog vi oss ner på barnbänkarna, dansa och sjöng med i ramsorna.
En helt klart godkänd uppsättning.

Marko och gänget intog sedna restaurangen för lite käk, själv var jag yr och illamående så jag hoppa.
Femkampen var höjdpunkten på hela kvällen. Dock vann Marko med ynga 1 poäng över mig som kom 2:a...grrr.
Den egentliga höjdpunkten var ju grönans nya attraktion (hmm....dont remember the name), Insane.


Kön var säkert 100m lång och när vi väl stod där kommer en ur personalen fram och säger "det är 70%chans att ni inte kommer hinna åka innan vi stänger" What!?
Anledningen var den att berg och dalbanan skulle egentligen ta 200pers åt gången men tog nu bara 70 pga att det var knas på magnetbromsarna och kunde därför bara köras manuellt.
Tjena... Vi tackade för oss och drog vidare.

Idag är jag ute på mörkö och tat eazy. Mkt skönt..
Syrran hakade på så vi har nästan nyss kommit in från en långprommis i motvinden, härligt! :D

Snart vankas grillat, gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0