Roligt sko-horn

Även om Marko ska iväg till affären och ENBART komma hem med det som står på handlingslappen så lyckas han alltid, varje gång, hala ner något extra i varukorgen..
Som denna gång..ett skohorn?

Marko: "-Här nisse,kolla här.. ta den!"
Nisse: "-kul..."

Nisse: "-Mä, lägg av..."

Marko "-Nisse här, ta den"
Nisse: "-Men sluta knacka på mig med den dära, det är faktiskt inge roligt.. jag drar.."


Hugo: "-Hmm... vad tusan är det där?...jäkligt långt är det iaf.."


Hugo: "-Kolla nisse den rör sig,och snabb är den, kom igen vi tar den!"


Hugo: "-Nisse, skynda! Jag fångade den."
Nisse: "-mummel mummel....."


Hugo: "-ja ha en i muen u.... jäp.."
Nisse: "-shit vad patetisk du är.."


Marko: "-Nisse, kom igen lajja lite.."
Nisse: "-Men snälla, väx upp!"


Även om inte vi (jag och Marko) haft så stor användning av skohornet så gav det oss iaf några ordentliga skratt.

Kul! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Å ni förgyllden mina sista javligt sega minuter här på jobbet.. ha ha ha ha :) :9

Puss å kram Malin

2009-02-08 @ 19:20:14
Postat av: Mysan

Hej söta!



Men vad goa dem är, tänk vad ett skohorn kan göra:-) Hoppas du mår okej, trots stelheten som du beskrev. Jag vill vara hemma imorgon och skriva låtar! Har kommit på en massa bra, nu ska det bara spelas in. Satt och lyssna på massa gamla låtar typ de som ligger uppe på min mysapcesida du vet (www.myspace.com/mysamuelson) och det känns så gamla nu...Tänk om vi kunda ha ett ställe med mat, musik och behandlingar vilket ställe!



Puss och ses imorgon...börjar 8...:)

2009-02-08 @ 20:44:25
Postat av: Anonym

2009-02-08 @ 20:46:13
Postat av: Anonym

2009-02-08 @ 21:13:01
Postat av: Anonym

hahaha...söta dom dära hundarna är asso! :)...men..marko det finns HUND-leksaker...Inte SKO-leksaker för hundar ..Haha...

2009-02-08 @ 22:14:33
URL: http://musiklillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0