Man blir som man umgås..

Marko vaknade med ett skrik idag...tråäningsvärken hade slagit till.. hehe.
Vi körde nämligen ett styrkepass igår kväll som visade sig gett reslutat dagen till ära.

Trots onda muskler gav han sig ut på sin morgonprommis med dogsen (vilket jag INTE trodde han skulle), impad!
Sen var det bara till att packa i hop alla prylar. Jag slängde ihop mina badprylar inför dagens simpass medans marko leta fram diverse pokerprylar osv till tipslördagen.

Som vanligt några minuter sena hoppade vi in i bilen..
Jag visste attmarko glömt något men jag sa inget förrän bilen startade, bara för att se om han saknade något.
Å visst gjorde han det, pokerväskan stod så fint innanför dörren på hallmattan.
När han väl stängt dörren igen frågade jag ifall han inte kände på sig att det var något annat som kanske skulle saknas inför kvällen? Tänk tänk tänk.. 
-Hamburgerbröden kanske?
-Ja jävlar!

Vilken pärs att glömma dem när han slitit så, alldelles ensam
Ska jag vara ärlig så blev dem dessutom riktigt lyckade.
Doftade utomordenligt gott nybakat bröd i hela huset, hela natten :)



Så jag tror nog att grabbarna bli mätta och glada ikväll med resterande tillbehör.

Simpasset gick bra idag, trots min bacillskräck för badbassänger numera.
Efter mitt första dykpass i poolen fick jag uppleva hur otroligt äckligt och orent vattnet egentligen är.
Dock hade jag redan hunnit dra en kallsup innan jag fick syn på vad det är som man simmar omkring i..
Jag låter det bli osagt, annars kommer ni aldrig mer vilja bada.

Självklart hade jag glömt handduk men fick låna en från spa:t som tur var.
Ja, hur är det man säger?
Man blir väl som man umgås..
Båda är hyfsade i köket och lagomt glömska....

Nu ska jag strax dra mig mot en liten mingelkväll med jobbet.

Trevligt.

Kommentarer
Postat av: faster cc

ha ha haa ja, fyyy va snuskigt med bassänger...

Skulle aldrig gå i frivilligt, släktdrag?

kram

ps. bröna ser tok-goda ut ;)

2009-02-01 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0