Välkomna..

Tänkte först och främst ta och välkomna "SE och HÖR"-redaktionen som verkar hittat hit...
Får man inga kommentarer verkar man leta till sig info....med andra ord här.
Grattis ni "lyckades."

Blev lite snopen då jag i förrgår kväll fick deras "skvaller"tidning uppslagen framför mig och möts av rubriken "HAR FÅTT TOKÅNGEST"- att vänta Markoolios barn är en rysare för jessica..

Man blir så fantastiskt "förvånad" (not) över hur dem lägger fram en artikel, eller hur dem vill att folk ska tolka deras rubriker.
Som just denna ovan. Jag ska alltså ha tok-ångest över att bära Markoolios barn? -yeah right..

Att dem går in och hämtar info på min blogg är en sak, men vrid då inte om citat eller texter.
"Tokångesten" handlade enbart om att jag hade färgat håret (vilket dem inte direkt uttrycker i texten) och därefter började nojja över om det kunde skada barnet eller ej. Som förstföderska är väl alla mer eller mindre nojjiga, det håller för tusan på att produceras ett barn i magen och alla är medvetna om att det finns risker i och under en sådan process. Förutom "tokångest" som i själva verket skulle uttryckts som nojjor får dem det att låta som om jag färgar håret varje dag vilket bara hänt under ett tillfälle...då det dessutom blev fel. Och ja, jag nojjade över det då. Thats it.

Nu kan jag bara meddela att nojjorna e så gott som borta och jag mår prima! ;)



Kommentarer
Postat av: faster cc

patetiskt...att de orkar



Va skönt att allt e under kontroll, hittade ni nån barnvagn MED korg? :)

kram

2010-04-22 @ 08:31:14
Postat av: Anonym

Håller med faster cc...att de orkar.....

men man får ha nojjor....en del äter ju jätte konstiga saker....kåda, saltgurka, maskrosor....så nojja på du! du är ju faktiskt gravid!

kramar fasterix

2010-04-22 @ 11:22:32
Postat av: Therese

Strunta i skisnacket! (Och skitsnackarna!)



Heja dig!



Kram påre!

2010-04-22 @ 12:09:49
Postat av: mysan

Som du och jag brukar säga.." Herregud "

Love U!!

2010-04-22 @ 12:28:35
Postat av: Ingela

skit i tidningarna och blogga på

kramis

2010-04-22 @ 13:25:11
Postat av: Lina

Ha!

Det vore väl snarare något att skriva om om du INTE hade nojjor. Behåll du dina nojjor och funderingar men viktigast av allt NJUT!!!!



Kram kram

2010-04-22 @ 20:16:31
Postat av: ANNA

Är man tillsammans med någon som är en offentlig person och skriver blogg så får man räkna med sånt. Naivt att tro något annat men det har du nog insett nu;-)



Lycka till med bebisen!

2010-04-23 @ 07:45:09
Postat av: Rebecka

Gud så knäppt!



Klapp på magen och kram på dig!

2010-04-23 @ 08:17:57
Postat av: faster cc

jobbar ANNA på se&hör? enl kommentaren så verkar det inte bättre.

Kram

2010-04-24 @ 09:19:47
Postat av: jessica

Ja du kära faster, skulle tro det va.

Hmm..naiv? ja jo...kanske jag är isf men tycker bara det är löjligt skrattretande att skriva om markoolios tjej som har ångest över att hon FÄRGAT håret.. fast å andra sidan kanske det inte finns så mycket mer intressant att skriva om. "Man tager det man haver" som det så fint heter ;)

2010-04-24 @ 10:57:27
Postat av: ANNA

Nej, jag jobbar inte på Se & Hör men om man har tittat i en Se&Hör eller liknande så förstår man hur det funkar med skvallertidningar. Jag säger inte att de citerar rätt (det händer nog sällan) men att du får nog räkna med att det är så här Jessica eftersom du är ihop med en offentlig person. Trist och helknäppt det håller jag med om men vi har nog alla fattat att det är så det funkar när det gäller skvallerpressen. Att vara naiv menade jag inte som negativt utan bara som att det är synd att man inte kan få vara det utan ska behöva stå ut med felciteringar och skvallertidningarnas egenihopkokade teorier som säljer lösnummer.



Ha det gott!

2010-04-24 @ 15:48:15
Postat av: jessica

Med tanke på att jag har levt ihop med honom i 2 år så är jag väl medveten om att det finns dem som intresserar sig för även mig eftersom man då kommer åt Marko. Har dock aldrig tidigare varit med om att dem hämtat något ur min blogg, att dem ödslar tid på att leta upp mig här...för att sen skriva en så otroligt "meningsfull" artikel som dem gjorde. Men som sagt, nu har dem lämnat ett fotavtryck även här och jag är nu ännu MER väl medveten om att dem arbetar som dem gör. Men Anna,hur som haver så är du också välkommen hit.

Ha det gött.

2010-04-24 @ 23:41:20
Postat av: Anonym

Till ANNA ! Gå o lägg Dig ! Du e tråkig!.....

fasterix!

2010-04-24 @ 23:42:29
Postat av: ANNA

@fasterix: Nyanserat inlägg. Verkligen!



@Jessica: Tack! Ser fram emot att läsa mer om ditt PT-jobb. Du gjorde ett grymt jobb i PT-kampen!

2010-04-25 @ 01:06:27
Postat av: Jessica

Anna: Tack. Vi har nu gått in på tredje omgången av PT-kampen. Kommer uppdateras inom kort.

Må gott.

2010-04-25 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0