de blev bra!

Oj oj vad det doftade gott här igår. Önskar jag kunde ge er ett doftprov..hmm.
Knäcken stod och puttra långsamt i drygt 2 timmar och oj oj oj oj oj vad bra de blev!



mmm..

Efter knäckfixet åkte jag och gubben iväg och shoppa julgransbelysning...Men i vanlig ordning slutade det med ett X antal fler grejer med sig hem, ja självklart i julens tecken.

Några av de saker vi hitta var de här söta jullyktorna, de lyser upp sådär mysigt..


..diverse julblommor klär även köksbänken..


..men sötast av allt var ju ändå tomtegumman och tomtefarbrorn jag hitta.
Mitt i prick! :)

Så  nu är det juligt mysigt och fint här i stugan., bäddat och klart för att riktiga tomten kan komma och känna sig hemma ;)
Nu har jag nog jobbat upp julkänslorna på en 7:a iaf mot en tidigare...hmm...5:a säger vi.
Vi är med andra ord på rätt väg. :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vad gott det ser ut.Det ska bli mums att smaka. Hur hinner du med allt du gör..... Det ser så mysigt ut med pyntet och allt hembakat.Kram

2010-12-21 @ 20:56:40
Postat av: Anita

nice!!!

2010-12-21 @ 21:43:26
Postat av: emelie

Hejsan!Oj vad du är duktig,jag beundrar dig att du är så duktig och hinner med mycket.Jag gillar att läsa din blogg följer den varje dag.Hoppas att allt är bra med er?:) kram

2010-12-22 @ 12:58:10
URL: http://empabh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0