Hyperenergi!?

I drygt 3-4 dagar har denna energi hållt i sig nu. Idag var nog "värre" än värst.
Har sytt täcke, sytt drapperi, fixat och donat i lillrummet, tvättat, diskat, dammat, dammsugit, rensat trädgården på tistlar(!?), jobbat lite på ett annat projekt.. Ja, vad säger man? Fattar ingenting. Jag ska ju vara trött och tycka att det är jobbigt med en tung mage, eller?
För det andra så har magen sjunkit en del, helt plötsligt under min vistelse i affären  efter all doning fick jag lätt att andas och magen blev ja, jag vet inte....den blev typ mindre, lägre, lättare...ja det hände nåt iaf som jag kände. Dessutom existerar inte mättnad till råge på allt. Från att fått tvinga i mig mat pga av brist på plats i magen verkar utrymmet blivit större. Hmm... Jag har dryft 30 dagar kvar till utsatt datum. Vad innebär nu detta, är det dax snart? Förbereder den sig? Oh yes. Spännande :D
Hur som helst så mår jag prima och jag njuter av mitt tillstånd, men ska försöka coola ner lite även om det rycker och spritter i kroppen.


Nu lite tidningsläsande innan jag faller i "sömn-koma" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0