Krasslig..

Jo, i natt vaknade jag av 5-6 nys-attacker.
Min kropp tog tydligen ett beslut igår kväll om att det var dax för en rensning på skit.
Sagt och gjort, nyst så ögonen rinner och snytit sönder näsan snart tror jag. Peppar peppar så har jag ingen feber eller andra krämpor. Dock ger inte den täppta näsan mig fördel då jag är uppe och traskar. Puls är bara förnamnet.
Så idag har det varit lugnets dag.
Har mest legat i sängen under förmiddagen..

Ja, ögonen sved och jag är precis på väg att nysa... haha! 

Annars har jag mest suttit här ute på altanen i skuggan och knypplat lite..


..å haft den här utsikten..

Inte så dumt.

Nu blir det lite film i sängen och sova bort snoret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0