Ego-dag.

Igår blev det en massa avbok på jobbet så min jobbdag varade inte allt för länge.
En god och välbehövlig frukost kollade jag lite skidor för att sen åka med Marko in till stan för lite ärenden.
På vägen hem besökte vi Fille på cafet. Där blev det en lunch och en halv Mega-muffin äpple/kanel var, mkt god!
Vidare stannade vi till för att handla middag och jag plockade på mig "skönhets"artiklar för att göra ett eget litet hemmaspa då vi kom hem. Väl hemma tog jag, nisse och hugo en promenad i solen,SÅÅ skönt. Därefter blev det nagelfilning framför tv:n samt ögon och fransfärgning :)

Mkt vacker...haha,

Under tiden färgen i fejjan verkade tappa jag upp ett bad i jacuzzin.
Vattnet såg helt nerkissat ut då jag hällde i ett örtsalt som var neån-gult. Stank tant-parfym i hela rummet oxå.

Tur att poolen ligger precis längs med balkongdörren. Den fick stå på vid gavel medan jag låg och plaska i det tok-varma vattnet, mkt skönt!


Även idag väntar en liten hälso-inspirerad dag då jag är ledig. Först blir det besök hos frissan och därefter en tur ut i längdspåret med kusin vitamin. Matsäcken åker med så det blir Mysigt värre.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0