"Form"check

Nu har det gått 2 veckor sen sist och det är torsdag...igen:)
Lilltjejen går stadigt upp på kurvan vilket resulterar i runda friska kinder medans mamma rasar neråt, lilla Buddah ;) rent av äter upp mig trots att jag själv äter som ett vrak. Blir nästan lite imponerad av mig själv hur fantastiskt mycket jag kan äta utan att för den sakens skull behöva känna mig proppmätt.


V1                                               V9
 

V1.                                                                             

Bröst: 90cm
Överarm: 26cm
Överarm spänd: 27cm
Övre midja (ovanför naveln): 83cm
Nedre midja (över naveln):  87cm
Låret: 50cm
Låret spänt: 51cm
Stuss: 97

V9
Bröst 88
Överarm 26,5
Överarm spänd 28,5
Övre midja 77
Navel midja 82
Låret  48,5
Låret spänt 49,5
Stuss 95

Förändring
Bröst -2cm
Överarm +0,5cm
Överarm spänd +1,5cm
Övre midja -6cm
Midja navel -5cm
Låret -1,5cm
Låret spänt -1,5cm
Stuss -2cm

Kroppen sköter sig bra och jag mår även bättre fysiskt.


Kommentarer
Postat av: Sandhra

Hej. Ville bara säga grattis och vad roligt för dig, ser kanonbra ut :-)

2010-10-28 @ 22:40:44
Postat av: jessica

Tack. :) Ja, det är rätt farsinerande hur kroppen kan formas och ändras på eget bevåg. Den vet konstigt nog hur den ska göra. :) Av egen erfarenhet vet jag att om man känner sig trygg i sinnet och sin plats går det mesta oftast av sig självt. (Människan och människokroppen är ofattbart smart och en otrolig mekanism- att allt bara klaffar och fungerar är ju outstanding!) För det vet vi flesta att stress oro och överarbete oftast skapar blockeringar, och det är dem vi ska undvika. Finn Balans. ;)

2010-10-29 @ 08:57:36
Postat av: Elin

Åh va skönt om det kunde gå sådär lätt för mig sen! :)

2010-11-01 @ 10:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0