-19

Ja, -19 grader stod det i morse då jag tänkte att jag skulle gå ut med Moa på promenad....eller inte.
Behövde inte ens kika på termometern innan jag fattade att det var några grader för kallt för att ta med skruttan ut. Vid första inandningen frös näshåren till is vilket skvallrade om extrem kyla.



Så, idag har vi övat på att äta mer riktig mat, pureerna går hem mer och mer och inte på tal om gröt med mjölk, där går munnen på automatik som på en hungrig fågelunge. :) Hon är så duktig! 
Annars försöker vi få lite ordning i hemmet, vilket vi aldrig riktigt verkar lyckas med. Slänger jag en pryl tillkommer en annan. Ja ni vet, ett evighetsjobb, men vi kämpar.

Nu verkar tempen blivit lite varmare ute så vi kanske tar en rajd med vagnen och passar då på att rensa lungorna på lite damm som vi stötte på under röjet.
Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0