favorit i repris

Här råder full fokus i köket hos herrn i huset, han känner pressen och förväntningarna från mig.
Jag leder (i vanlig ordning ;) efter 3 avklarade middagar.
Det pågår en ny omgång av "halv 8 hos mig".
Igår var det min tur, svängde ihop en god räkgryta med tillbehör.



Fick en stark 8 av mannen, "hade det inte varit selleri i så hade det blivit en 9:a" sa han.
Jag försökte; "ok, men hade det inte varit selleri i så hade det ju inte smakat så gott..och du petade ju ändå bort selleribitarna". Men nej, ser du den gubben gick inte. Jag gav iaf mig själv en 9:a och då är ju jag en ganska bra och sträng självkritiker.
Med andra ord, det blev lyckat, riktigt j*kla bra.

Undrar om det blir någon middag här ikväll?..
Hör hur Marko står och svär över att inte hitta receptet som han inhandlat ingredienser till..hmm..
Nu haglar det ännu fler fula ord där borta då han upptäckt att han glömt nåt viktigt i affären tydligen..oj oj..
Han ser lite svettig ut..
Jag går och leker lite med Moa nu.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: mamma

Heja Jessica jag håller på dig vad kan Marko toppa med !!! ! Kram mamma

2011-02-11 @ 21:56:48
Postat av: Mysan

Ja jag hejar också på dej Jessica, vet du redan vunnit ;-) Pusselipuss

2011-02-12 @ 00:54:44
Postat av: Anita

Heja Marko!!! du är bäst!!

2011-02-15 @ 11:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0