Jag vann :)

Det blev middag tillslut i fredags och det blev gott men när poängutdelningen skulle ges ut blev det lite avdrag för lite för SEN middag och ett lite väl torftigt utseende på tallriken då det hade glömts göra sallad eller annat tillbehör. MEN, själva smakupplevelsen på rätten får en stark 8.
Han hade kämpat ihop en svamprisotto med pastramiinlindad kyckling, det var skitgott. Men iom att helheten skulle bedömmas halkade poängen ner ett snäpp till 7.

Igår efter en heldag från hemmet pga av lite kunskapspåbyggelse ;) gled jag rätt in i köket och gjorde en oxfile med rotsaker, sås, bröd och sjukt go sallad till.

Sällskapet i form av mamma pappa marko och mr kenny gav mig full pott!
Perfekt avslutning på denna vecka.
Jag vann...igen ;)

(Marko ska iof ha lite cred för att köttet blev så mört och fint då han handlat en mkt fin bit.)

Men, jag vann! :D

Kommentarer
Postat av: mysan

klart du vann...:-)

2011-02-13 @ 10:06:42
Postat av: Sari Vättö

Ser sjukt gott ut!!!

Va hade du i?

2011-02-14 @ 10:43:00
Postat av: Jessica

Jag hade i valfri sallad, gurka, tomat, paprika, granatäpple, avokado, fetaost och toppade med en vinegrett salt och peppar.

2011-02-18 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0