Utbyte

Idag byter jag mjukistofflorna mot ett par mindre bekväma men ack så mkt snyggare boots.
 
Japp för idag ska vi fira bästa lilla My och syster som båda inte längre är så små...inte siffermässigt iaf :P
Trots sin ringa ålder 32 är dem inte en dag mer än 20 i sinnet.

Det blir en middag med alla tjejer som vi sent kommer glömma med goood mat, dryck och "catch-up-talk", alla har ju sitt med barn jobb och diverse aktiviteter på sitt håll så tillfällen som dessa gäller att ta tillvara på och få ut max av då vi äntligen ses och umgås! Efter all uppdatering slår vi klackarna i taket och dansar loss golvet på stan ute i vimlet, hur var det man gjorde nu?? ;) jo ja, hur man dansar vet jag, men hur minglar man nu igen? Blir ju inte allt för ofta nu för tiden.
Men det ska nog gå bra.

Måste bara...
*baka
*purea
*gosa
*leka och vila lite först innan jag beger mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0