D-vitamin

Sol sol sol.
Lapa sol till förbannelse nu gott folk! Det är nu vi ska ta chansen att rikta vår bleka hy i ljuset, proppa den full med naturligt D-vitamin, för vem vet när vi får så här gött väder nästa gång.

Tråkigt nog har jag inte haft tid till att vara ute så mkt som jag velat, varit mkt fix med tester på friidrottsgänget och jobbat en del på mitt nya projekt, min challange, som jag kommer redogöra och avslöja här imorn, så missa inte om träning, kost och god hälsa ligger er varmt om hjärtat. Är intresset för livsstilsförändringar stort och motivationen behöver en kick i form av inspiration så kommer du få/hitta det här, snart kör vi!

Men först lite vila och sömn. :)
Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Anita

jag förstår att det är du som ritat glader så HÄRLIG

allkonstnären Jessica!!!

2011-03-03 @ 15:10:22
Postat av: Anita

2011-03-03 @ 16:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0