Ruggigt och lite hängig..

Hur var det nu, inte klaga över småkrämpor va?
Jag tänker inte klaga, men jo jag mår lite småtjyvigt...ont i lederna och ruggigt trött, fast jag mår bra :)
Vädret är grått och rätt kallt idag så vi har mest hållt oss inomhus. Marko stimulerar Moa med sitt nyinköpta piano..

..och jag har nyss kommit hem efter att fått avnjuta en fanatstisk lunch hos Mysan.

Sjukt god köttfärslimpa med diverse tillbehör bjöds det på, mumma!

Vad händer mer idag?
Inte så värst mkt tror jag.
Ska nog sätta mig och skapa lite tror jag...lite nya tavlor till väggarna.
Har jag visat den här förresten?


Den skulle pryda en av våra väggar men nu passar den inte in länbgre så nu står den och skräpar i vårat sk "samlarrum"..

Borde dra mig ut på en promenad senare men tror jag ska krypa ner i bubbelpoolen istället.
Ja så får det bli.


Kommentarer
Postat av: Anita

Har du skapat denna fantastiska Frakie Boy? han är beställt till min siste resa "Fly me to the moon"

2011-03-17 @ 21:16:43
Postat av: Jessica

jo denne stilige man penslade jag upp på duken i somras, han är dock inte helt 100 än, men en vacker dag kanske ;)

2011-03-18 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0