Stress stress stress och lite ont..

Happ, nu är dagen kommen, dagen som ska ta oss till ett helt nytt år, år 2009! Kul.

Smärta längs med hela ryggraden har fått mig att inte va på världens bästa humör.. Inte bara för att det gör ont utan för att man inte känner sig helt hundra på ifall man fått rätt diagnos? a little bit worried. Men men.
Fortsätter med mina röda små så får vi se vad som händer.

Nu har jag iaf fått en lucka i all matlagning så då passar jag på att skriva några rader, för sen blir det full rulle.
Kvällen till ära bjuds det på en räk och krabb coctail till förrätt. Varmrätten består av helstekt ryggbiff med svamprisotto och rödvinssås. Självklart med mitt hembakade bröd och en go sallad till! Efterrätten består av en rödvinbärstårta med banan och vaniljkräm eftersom att Marko fyller år på tolvslaget, 34 bast ska hurras in i samband med det nya året.

Känner på mig att det kan bli en galen kväll med sjukt mycket och stora raketer ihop med det bästa sällskapet.
På tomten intill firar även Björn borgs son ihop med några vänner så nog tror jag allt att Ingarö kommer höras och lysa mest ikväll.

Kenny "the showman" kommer även till denna fest och inte ont anat så tror jag att han kan få fart på stämningen med alla lekar och underhåll som han troligtvis planerat. Kanske får vi avnjuta några vackra stämmor här i kväll också. Jag menar vi har ju svenska Pop?/rapeliten i huset. Kanske blir det lite battel mellan MARKOOLIO och NIKLAS WAHLGREN.
Jo ra så atte....
Var kvällen slutar lär vi bli varse.

Ha nu ett gott nytt för det tänker iaf jag ha!
SKÅL! 

Kommentarer
Postat av: caroline

hej! Kul att se vad som pågår i ditt liv. Själv e jag hemma över nyår men försvinner till spanien sen igen, fast jag och Ben flyttar hem till sommaren. Å det nya året firar jag med karolina och tjejerna. Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0