Trötta

Nu sitter jag här mitt i natten och ska försöka knåpa ihop ett sista blogginlägg innan vi tar vårat pick och pack till Miami.
Båttrippen (kryssningen) från igår till idag var riktigt trevlig dock inte så mycket folk som man sagt? eller om annat så satt dem och tröck inne i hytterna (kul resa isf).
Det var många barnfamiljer så Marko var mer än uppskattad.

Vi träffade två riktigt stora fans.
Den ena var en tjej som jag tyvärr inte vet vad hon heter :(.
Men att hon blev glad över att få uppträda och dansa med marko var det ingen tvekan om.
Jag hade lovat att lägga upp en bild på marko som jag hade tagit med en mobiltelefon. Tyvärr har det blivit något strul på vägen så jag har inte lyckats ladda upp den :( Bilden finns dock kvar i mobilen så jag ska göra ett ytterligare försök så snart som möjligt. Håll ut, den kommer.

Det andra fanset var en liten kille runt 7års åldern. Han fick smeknamnet "michael jackson". Det första han gjorde då han fick syn på Marko på terminalen på väg in i båten rusar han fram och rycker tag i Markos hand och säger "jag kan dansa michael jackson, kolla". Alla blev tagna med häpnad. Denna lilla krabat hade inlevelse till tusen och talang som få vid den åldern. Han dag blev oxå gjord då han under andra spelningen fick komma upp på scenen och regera med sin dans och charm.

Under kvällens gång blev det god mat, dryck dans och lite firande.
Mamma och pappa hade köpt in en stor flaska skumpa till hela sällskapet för att fira min och Markos Ettårs dag. Tack snälla ni! :)

Runt småtimmarna var vi nöjda och mer än redo för att dyka ner i våran flotta svit-säng, grattis :D.
Tror inte vi hann mer än att lägga huvudet på kudden så somna vi.

Kämdes som ett helt hotellrum..

..med en ballkong lika stor som 2 vanliga hytter...

...med platt-tv, frukt och skumpa. -Paradice! ;)


3 timmar senare ringde klockan och det var dax för frulle.
Därefter drog vi oss tillbaka ner under täcket för att senare vakna upp kl 14.00.. woops.
Dock var det bra eftersom vi ändå måste vända på dynet, därav det sena inlägget här och nu.

Taxin kommer och plockar upp oss om ca 2 timmar, sen bär det av till varmare breddgrader, yummi!
Jag ska förska hålla er uppdaterade så mycket jag kan med både text och bilder.
Hoppas ni kommer ha det lika bra som vi ;)

Take care!

Kommentarer
Postat av: Anna Lilja/Netz

Hej svejs!!Detta kommer att vara ett minne för livet att jag fick komma upp på scenen..Jag har berättat o ska berätta detta för alla mina vänner..Tack o åter tack,hoppas vi ses igen..1000 kramar till er från Anna genom Ninna,ps.ska hålla koll efter bilden,ni kan även maila den så kan vi skriva ut den:):)

2009-04-13 @ 11:27:26
Postat av: Ninna

Hejsan!!Anna ringde mig från båten o sa -kom hit bra musik o god mat.O berätta med värsta glädjen om sitt möte med erLHon visste inte om erat upptränande från början hennes mamma gjorde det till en överaskning,o den blev ju hur lyckad som helst hahhah..ha det bäst ..O trevlig semester:)Mvh Ninna

2009-04-13 @ 12:06:58
Postat av: mor

Tack själva för en trevlig helg. Ha det så skönt på er semester, njut i lugn och ro tillsammans. Kram till er båda./ mor o far

2009-04-14 @ 10:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0