Fitness magazine

För drygt 3 månader sedan gjorde jag ett modelljobb för Fitness magazine.
Visste att jag skulle medverka i nr 8, alltså i juli-numret.
Bilderna blev bra men jag kände knappt igen mig själv...dels pga upp-piffningen men oxå för att jag var blond och korthårig..are. Jag fick även veta att jag skulle vara med i nr 10-septembernumret.

Igår stod jag i affären och till min vana trogen ögna jag igenom tidningshyllan för att se om någon ny träningstidning kommit ut.
Ja kul, Nr 9 är ute.
Jag drog åt mig tidningen och la ned i varukorgen tillsammans med de andra ihopplockade grejerna.
Väl hemma och efter att ha fixat och donat, ätit och tillslut redo för att varva ner i sängen med min tidning får jag syn på denna bild i mittenuppslaget. Hoppla!





Där var jag ståendes i spagat med månadens outfit. Ha ha, kul.
En riktig surprice.
Så detta innebär att jag kommer vara med i 3nr på raken, skoj!
Nästa månad är "dansmodet" om jag inte mins helt fel.

Trevlig lördag.

Kommentarer
Postat av: faster

Häftig bild!!!

2009-08-31 @ 12:54:47
Postat av: Anna

Du är helt underbar du Jessica, vilken fräck bild.

KRAM

2009-08-31 @ 15:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0