Mysica

Man brukar säga att "kärlek är att vara två", och oooooo ja, det stämmer.
Även om jag har min käraste här hemma delar just den meningen så finns det en till förutom han som tar del av mitt hjärta.
Det spelar ingen roll om jag släpper in henne, hon rent av snor en liten plats utan att fråga och har nu rotat sig fast.
Vilket jag är mäkta glad för idag. Fanns det fler som hon skulle jag ha världens största hjärta, för ingen skulle gå omärkt förbi. Men som tur är finns bara en My. En mkt speciell sådan.
Våran relation talar klockrent för ordspråken "ärlighet varar längst", "tiga är silver men tala är guld" eller tja, för all del, "ett gott skratt förlänger livet" funkar oxå. Å tro mig, vi kommer bli gamla som gatan! :D
Hon sprider enorm glädje och värme.
Vi gråter, flummar, skrattar, diskuterar,filosoferar, (administrerar, konkurerar...haha, rim rim rim)  och för all del...vi jobbar även ihop. Hon är min högra hand lixom.

Behöver jag prata finns hon där.
Behöver jag ett gott råd ger hon mig det.
Behöver jag piggas upp drar hon nåt "kul" skämt...typ aktiviaskämtet.. ;)
Behöver jag grina, grinar hon med mig :)

My är en gåva till männen, men jag skulle snarare säga att hon är en gåva till mig. :)
Hon är så sjukt inspirerande, smart, jordnära, energisk, glad, humoristisk och j*vligt BRA!
-FLER MY:AR ÅT MÄNSKLIGHETEN!!
Vi är som Jing och jang, Tjorven och stina, Lady och luffsenHelan och halvan...eller stopp, jag tar tillbaka det sistnämnda.
Men ni förstår. Vi delar allt.

-kunskap
-jobb
-säng (ibland :)
-mat
-känslor
-mål
-tankar
-skratt
-gråt
-irritation
-hysteri, flummeri, skafferi.. :D
Ja, kort och gott, LIVET.

Jag önskar alla fick ha en vänskap som jag och my besitter med varandra.
En vänskap som är äkta, genuin, trygg och helt fantastisk.
Du är en vän för livet. Du är grym. Punkt.


My..sica B)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var någon som sa till mig en gång att man får det man förtjänar, det måste ju gälla vänner också.

Jag tycker att ni är super bra båda två!

Kram kram

2009-08-27 @ 19:53:02
Postat av: Anonym

Till lina: Gäller även dig, det vet du! ;) Kram!

2009-08-27 @ 20:38:11
Postat av: Anonym

/Jessica

2009-08-27 @ 20:38:50
Postat av: mysan

Mållös......Puss!

2009-08-29 @ 12:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0