Vilken kväll..

Igår var det julgala på anexet/globen som gällde.
Innan vi åkte dit käkade jag lina och Marko middag här hemma, mkt gott.
Väl inne på anexet hade Kenny fixat 2 grymma platser med bra sikt mot scenen, men innan vi tog plats hängde vi i green room med galans deltagare. Kenny var flitig med vinflaskan så jag och Lina mår väl som vi förtjänar idag antar jag. Efter galan som för övrigt var mkt bra var det tänkt att jag och lina skulle vidare in till stan men han som promt sagt under hela kvällen att det skulle bli lugnt med vinet och tidig hemgång beslutade till slut att bilen skulle bli ståendes och vi tog taxi vidare ut till Jakobsberg för att kolla Kate ryans uppträdande där.
Det serverades skumpa och diverse drinkar men jag och Lina var fullt upptagna med att dansa så det blev nåt enstaka glas champagne, dock hade vi tillräckligt många glas innanför västen redan så lika bra var det. :)

Ett jäkligt skumt toalettbesök fick vi dock uppleva.
Jag och Lina står i kön med typ 7 andra 18-åringar....jo det var typ den medelåldern där,kändes som back in the days,discotime! B)
Tre av dem vänder sig mot mig och Lina och säger "asså, är det någon av er som är Markoolios fru?"
Lina tar ett steg tillbaka och låter mig träda fram "ja hon är".
Tjejerna kontrar med ett "åhh....lyllos dig".
Ha ha ja verkligen.
Ok att jag möjligtvis är hans flickvän, men fru! nja... haha.
Hur som haver så fick vi oss ett ordentligt skratt.

Kvällen blev lång.
Marko åkte hem för att ladda batterierna till dagens teaterföreställning medans kenny fick med sig mig och Lina på lite keebord-sång och allmänt snack i hans underbara lya. Trevligt var det.
05.30 landade huvudet på kudden och för en gångs skull var det jag som fick komma hem i ottan och föra lite oväsen ;)
Tur det inte händer allt för ofta bara...dagen efter är mindre skoj.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en toppen kväll!!!

KRAM KRAM

2009-12-06 @ 20:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0