Se-värd

Filmen "män som hatar kvinnor"  var mycket bra för att vara svensk.
Dock har nog de som läst boken större förväntningar än vad vi som inte läst den hade.
Kommer ihåg själv då "Ondskan" kom ut på film och tyckte då att boken var 1000 ggr bättre.
Men som sagt, absolut sevärd!
Idag har det inte hänt så himla mycket alls.
Sitter och laddar för sista dykpasset ikväll innan uppdyket blir av till helgen...om det nu blir av?
Vad jag vet så ligger det is i hela skärgården... MEN, man skulle tydligen slå upp en vak då..hmm..känns tryggt.. (not)
Kul om man får panik där under isblocket.
Tänk vilket senario; man kämpar som en tok för att komma till ytan men när man väl e uppe så kommer man inte upp! Hua... hemska tanke.
Å ska jag vara helt ärlig så har jag lite ångest för att ge mig ner under ytan i svenska vatten..dessutom då det är 0-gradigt, svart och tyst..
Men håll tummen, kan behövas!

Nu ska jag ladda med lite käk, sen ska jag hoppa ner i trygga poolvattnet.
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0