Trött

Igår blev fjärde poolpasset avklarat, nu återstår endast ett till innan uppdyket.
Efter att ha arbetat i kyla under gårdagen på jobbet (värmen funkar inte) så var jag sådär halvsugen på att hoppa ner i vattnet på kvällen. Dessutom var jag halvyr och jäkligt hungrig.
Poolpasset gick bra och man börjar känna sig allt mer förberedd och säker inför det stora blå som väntar i april.
Nu är jag en hejjare på att tömma masken under vattnet om det skulle råka sippra in lite i den under dyket.
Vi hade en tävling igår där man skulle samla så många en-kronor som möjligt i masken, vilket innebar att dykläraren kastade ut 50 en-kronor som man sen skulle samla upp från botten och pilla in i masken, vilket i sin tur gjorde att man var tvungen att tömma den för varje enkrona som klirra innanför glaset .
Självklart vann jag :D

23.00 var jag hemma.
Helst av allt önskade jag mig ett par goda smörgåsar med ett stort glas mjölk till, Fick jag det?
Nej, jag ställde mig och rev rödkål med morötter och ett äpple toppat med lite pinjenötter....upphetsande!
Till den oooooooootroligt goda "middagen" slog jag och Marko på en film, den nya disneyfilmen... ja vad heter den... nåt med Bo.. Handlar om en hund iaf.
Jag hann se en kvart och sen var jag redan välkommen in i drömmarnas värld.
Nu är jag på jobbet och ska försöka få upp värmen med lite träning.
Hoj!

Kommentarer
Postat av: mor

Vilken underbar middag efter ett pass i vattnet!!

Vilka vinster du gör om och om igen.Grattis!!

Då måste ju uppdyket funka bra också./Ha det kram mor

2009-02-03 @ 12:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0