Änglar

Idag för 77 år sedan föddes min älskade farmor. Annike Westergård.
Hon finns idag inte med oss här "in real life", men jag är övertygad om att både hon och super-farfar Nisse som också han för övrigt fyllde 77år den 15:de november -08 håller ett vakande öga på oss nära och kära, vilket vi älskar dem för.
Stort grattis till er båda. Tänker på er.

Kramar i massor!


(Visst brukar man tända ett ljus vid graven eller minneslunden på speciella dagar som ett tecken på att dem som "lämnat" oss finns kvar i våra hjärtan och tankar. Men eftersom att jag inte har varit i närheten av kyrkogården och vårat samhälle utvecklas i en hej dundrandes fart så skickar jag här ett litet internet-minnes-telgram med min hälsning istället. :)

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0