Ego-boost

Idag har nog varit en av de roligaste dagarna på mycket länge.
Mörka dunkla träningslokaler byttes ut mot modelljobb för tidningen "Fitness magazine" för en dag.
Jag kom dit och trodde, som jag då även hade blivit informerad om att jag skulle göra EN fotografering MEN vilket visade sig vara 9 fotoshuts, 5 klädbyten och där miner och känslor skulle bytas av på löpande band.

Variationen var riktigt rolig och jag fick upptäcka nya sidor hos mig själv, här var det läge att bjuda på sig, vilket jag tyckte jag gjorde. Nöjda var dem oxå vilket borde betyda att jag fick godkänt. :)
Eller jag vet att jag fick godkänt då dem vill göra ett ytterligare jobb med mig framöver, tjihooo- ego-boost ;)

Inför sista fotot fick jag en riktig inte-jag-make, knallblå eyeliner...hua. Dock matchade den prima till outfiten.




I Juli kan ni se hela resultatet med kläder då Nr 8 kommer ut :P

Kommentarer
Postat av: Ninna

Hejsan!!Har lovat Anna att skriva.Det var tjejjan som var med på kryssningen och fick komma upp på senen.Hon har totalt fastnat på Markoolios musik efter resanS..Hon står hemma o mimar o dansar till musiken.Nu sänder hon en kram o en STOR hälsning.Hon säger åt mig varje dag att skriva till er.Så nu är det gjort.Ha det bäst..Mvh Ninna

2009-05-15 @ 08:39:37
Postat av: Jessica

Till Anna (Ninna):

Vad roligt att du gillar Markoolios musik och ville komma upp på scenen för att rocka loss lite :)

Du är en mycket klok och charmig tjej, fortsätt så.

Har försökt att få upp bilden men det har blivit något strul med den, men jag lovar att göra ett nytt försök, så håll utkik :)

Ta hand om er och Kul att ni hörde av er igen.

Kram tillbax!

Mvh

2009-05-15 @ 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0