Imorn gäller det :P

Hej vad tiden flyger förbi, redan helg och flera dagar...veckor? sedan jag skrev sist. Jag vet att det varit bad update och har väl egentligen inte så mycket att skylla på mer än att bloggandet kommit lite i andra hand. Men så kan det bli ibland :)

Tråkigt värre så har det inte hänt så nämnvärt mycket roligt sedan sist jag skrev, mest varit jobb och umgänge med mysan, syster och lina. Alltid lika kul.
Var dock på en 30års skiva förra helgen då det var tema maskerad.
Jag hade bestämt mig för piratkostym men som sedan slutade i en "Rocky Balboua"-kostym, rätt nöjd faktiskt.
Hade massor av bilder från festen men dem dog med mobilen i samma veva som "olyckan" inträffade.. Av någon underlig (?) anledning hamnade min käraste ägodel i ett vattenfyllt handfat och vaknade aldrig mer igen... Tillsammans tog den bilder, nummer och minnen med sig.. :(

Dock hittade jag dessa två, så en liten hint om hur cool jag var får ni iaf sehär...eller kisa er fram.... :D



Dålig skärpa,jag vet, men ni får visualisera er fram bilderna/skärpan. Lycka till! ;)

MEN, men men!
Imorn söndag ska jag tävla här på hemmaplan i "Fitness five".
Har jag tränat och gått in för det? Svar : nej.
Men är man tävlingsmänniska så är man :)
Det var min coach som ringde mig tidigt i tisdags morse och hade fått nys på att det skulle gå en delfinaltävling här i stockholm. "Du ska inte ställa upp?".
Fösta tanken och reaktionen som flög på mig var ett oförberett skratt. "vadå, jag tävla?"..
Jag försökte förklara för honom i min morgonyra att visst skulle det vara roligt att tävla men samtigt la jag ut min absolut stora oro om att jag faktiskt inte tränat för någon tävling, och jag VET att det finns tjejer som ställer upp som är GRYMMA och verkligen gått inför det här.

Men va fan, det roliga övervägde ifrågesättningarna inom mig själv.
Jag ställer upp och gör mitt bästa, mer kan jag inte göra.
Hur svårt det än kommer kännas att kanske bli slagen av de andra tjejerna så måste jag ha i åtanke att jag faktiskt mer eller mindre på sista halvåret tränat som en motionär, så pressen ska jag knuffa undan även om det blir tufft och så även kommer kännas.
Jag ska upp på scen och ha kul och få göra det jag egentligen brinner för, lyfta lite skrot!! :P



Kommer ni och hejjar?  jag kan behöva allt stöd jag kan få, vare sig jag blir etta eller sist, vad som helst kan hända.
Tävlingen går av stapeln kl 16 på cafe´operas terass.

Nu ska jag gå och ladda lite ;)
Kanske vi ses!

Kommentarer
Postat av: mor

Vi kommmer!!!

Det ser ju bra ut dina tränings bilder, det går nog bra. Vi kommer att heja så det hörs. Lycka till. Syns imorgon. Kram mor & far

2009-05-23 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0