Tjejkväll

Hej hopp.
Igår var det tjejkväll.
Direkt efter jobbet blev det lite lyft med skrot på gymmet sedan raka vägen hem till huset för att springa benen av nisse och hugo som varit med på jobbet hela dagen.
När vi kommer inrullandes på infarten ser jag en nöjd Marko som stoltserar kring sin nya racer-gräsklippare, den tar tydligen rubb som stubb vare sig det är berg eller djupa dalar. Med andra ord var han mycket nöjd med leksaken men dock tyckte han att den var lite "för bra". Det blev för lite problematik att ta kurvor, kanter m.m. (världsliga problem(?).

Efter att ha lekt kurra gömma med dogsen var det hopp in i duschen för att sedna i ilfart åka in till djurgården för att där möta upp Mysan, Lina och Syster för att ta en middag och 5-kamp på grönan.

Middagen var väl sådär halvbra men godkänd.
Mellan grenarna blev det lite karusellåkning och fotografering.
Vad sägs om den här !? (haha, klockren.)

Jag syrran och Lina passade på att åka "Insane", den nya berg och dalbanan då det inte var någon kö. Man var tvungen att åka 2 och 2 för att det skulle var jämnvikt på snurrhjulet så jag åkte i en anna vagn med en främmande kille. Jag förbannande mig själv över att jag satt mig i stolen på vägen upp. Nästan uppe högst upp säger han "ja, det var trevligt att träffas iaf".
Ja nu kändes det ju MKT bättre...tack för den.
Det var ett jäkla åk. Man var överallt och ingenstans, visste knappt vad som var upp och vad som var ner. Dock rätt skön, testa! My som inte tål allt för mkt snurr och fart tjatade om nästa karuselltur "Bläckfisken", jag säger bara, underskattad!, Herregudars vad rolig!

Vi hann även med "kvasten", "Lustiga huset" och "Flygande mattan".

5-Kampsresultatet slutade på följande vis:
1. Jessica 15p :)
2. Lina 13p
3. Mysan 12p
4. Malin 11p

Grattis Jessica :P

Vissa av oss hade ju tur i andra spel (lotter).
My vann en stor mjukistiger på pilkastningen och Lina fick med sig en liten elguitarr (riktigt fin) och en STOR basketboll.

Grattis!

Med famnarna fulla var vi nu på väg mot söder för att ta oss till något skönt hak för att avsluta våran kväll. Vi hamna på Götbacken, bra musik och trevligt folk. Dock var vi nog de enda som proppade deras lilla garderob full med leksaker, Thats us! ;)

Vi fick allt vi behövde för att kvällen skulle bli fulländad.

Ännu en supertrevlig kväll med många skratt!

Tack tjejor.

Löv Ya!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Tack själv för en mycket trevlig kväll : )

Puss puss

2009-05-09 @ 14:46:35
Postat av: LIna

2009-05-09 @ 16:50:41
Postat av: Lina

Vill också tacka, hade en super trevlig kväll.

Två glada tjejer fanns hemma hos mig i morse också, många ocl långa gitarr konerter har vi fått se under dagen.



Kram kram



2009-05-09 @ 16:55:01
Postat av: Anonym

Åh tusen tack söta ni! Vilken kväll vi hade. Hade gärna varit med och fått höra gitarr konserten idag Lina:-)



Jag har gosat med min tiger hela dagen nästan och däremellan skrivit en låt faktiskt!

Puss på er!!

2009-05-09 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0