Tiden rullar..

...alldeless för fort.
Man verkar måste bli sjuk för att ha tid till saker och ting.
Japp, nu ligger jag med huvudet tjockt som stoppad korv, halsen ömmar och ordentlig rethosta.
Dock ingen feber men sjukligt trött. Sover sover och sover. Denna sjuka är väl inte helt oförväntad efter min förra vecka med dagar på drygt 11timmars jobb varje dag. Och detta bekymmer är väl inget ovanligt i dessa tider, alla i min omgivning har någon liknande form av krämpa.
Så nu tog jag tag i bloggandet och SKA, kära läsare numera skirva någon form av inlägg VARJE DAG.
Jag svär.

Efter allt flummande så har jag nu laandat lite och därefter kommit fram till en hel del beslut.
Jag har hoppat av sammarbetet med kiropraktorn som jag och My var på kursen med.
Kände inte för hela grejen till 100%. Har dock hittat en mkt tilltalande Massagelokal för eget bruk i samhörighet med en BikramYoga-verksamhet inne i stan, klockren! Var där och kollade förra veckan. Så vill jag ha den är den min.... grubbel grubbel grubbel.
Är verkligen inne i sån period där jag varken vet ut eller in. Eller jo, jag vet FÖR MYCKET men vet bara inte hur jag ska ta mig dit lixom.

Jag har en plan i huvudet som jag tror på starkt, men det är mkt som måste till och satsningen blir stor så därav vågar jag inte binda mig till något.
Ingen som har en tom lokal med hyfsad hyra till övers??
Sen har vi då mina författarplaner och målarplaner..

På tal om författarplaner så har jag nu börjat på min författarkurs.
Det var jag bertil, arne, kajsa, kerstin, tor-leif och stina, alla typ 50+.
Trots åldersskilnaden så var kursen intressant och jag tror den kommer ge mig många bra tips på vägen.
Läraren var flummigare än flummigast.
Märktes verkligen att hon levde i författarvärlden.
Allt man sa lekte hon med och svävade långt ut in i sagornas värld med.
Intressant..

Nu ska jag gå och sova lite till i soffan. Tur att man har sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0