Vem är mest trött?

Jag: 5:e dagen på utbildningen, pass 5/7, 9-19. Hjärnan känns totalt uppäten, kroppen värker och hormonerna flyger omkring värre än nånsin..

Marko: Tycker att jag gnäller hela tiden,lat, trött, yr, och allmänt trött.

Senario:

Igår satte jag mig vana trogen i passargerarsätet för att åka med Marko till Ica för att handla middag. Kändes som jag gick på moln och min omgivning nästintill snurrade omkring mig. När jag sitter där i bilen och väntar på att Marko ska ta plats brevid mig ser jag honom gå runt bilen, runt till hans sida, öppnar bakdörren?... av ren reflex flyttar han på plasten som lilgger ibaksätet för att breda plats åt sig själv..
Jag tittar frågande på förarsätet och undrar lite lätt över vem som ska köra?
Tittar sedan vidare upp i backspegeln och möter Markos förvånande blick över att ratten inte möter honom...
Vi brister båda ut i gapflabb.
Han kliver ur baksätet och går två steg fram för att sedan sätta sig i förarsätet istället.
Vi åker och handlar.

En gravid och urlakad kvinna med en ovan multi-tränande man på diet..bra kombo.
Grattis. Snart Måndag=PTkamps-avslutning. Tur.

VILA.
http://content.expressen.se/blog/80/81/19/luckyztar/images/tr%F6tt.jpg

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag säger bara att jag hejar på er, nu och alltid:-)

Puss!!!

ps. snart åker vi tjoooohoooooooo, och då ska jag ta hand om dig, laga mat och jag kan även köra bil;-) ds.

2010-04-10 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0