Nedräkning

Nu har nedräkningen börjat...PÅ RIKTIGT!
Idag går jag in i V40. Fattar ni!? Jag har gått i 40v med ett litet växande liv inom mig, 40 v!? Det är sjukt lång tid. Att nästintill ett helt år kan gå så fort som jag tycker att denna graviditet har gjort kan jag inte riktigt förstå, men det har den hur som gjort iaf och snart kommer det vi väntat på, våran lilla baby. :)

Undrar hur hon kommer se ut?
Ja, ni läste rätt, det är en liten hon.
Råkade tydligen försäga mig på bloggen här för ett tag sedan och var inte tillräckligt snabb för att hinna gå in och ändra det innan nån SE&HÖR-människa snappat upp det. Stod även i Expressen igår att vi redan fått barn hörde jag.
Jaha ja, där ser man? Intressant. Vad jag vet så har inget kikat ut än.. Fortf ganska rund om magen lixom :)

Ibland verkar dem veta mer än man själv vet, lustigt det där ;)

Vi skullle inte ta reda på könet men då vi väl var på vår första ultraljudkontroll kunde vi inte hålla oss...dålig karaktär va...mmm. Inte riktigt lika bra som vid träning.
Först kunde BM inte se för att navelsträngen låg mitt mellan benen så då blev vi faktiskt lite lättade. Det var alltså inte mening att vi skulle veta tänkte vi. Men så plötsligt utbröt hon, "jo men vänta, nu kan jag se!". Typiskt :)
Men man vet ju aldrig, kanske det kommer en liten pojke trots allt, dem kan ju inte lova till 100%, det vet ni va?! :)

Han/hon, vad det än blir så är den mer än efterlängtad och välkommen ut nu.
Idag, 6 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: kusinsarah

lycka till med allt och jag längtar tills vi äntligen får se lilla bebis,KRAM

2010-08-21 @ 12:52:35
Postat av: Mysan

Finaste fina..tänker på dig nästan jämt och allt det vackra som är du och det stora som komma skall. Love u

2010-08-22 @ 09:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0