PT-kampen är igång

På jobbet har vi nu startat 2:a omgången av PT-kampen.
Marko anmälde sig frivilligt som adept.
Så nu är vi igång med 10 veckors hårt träning och god kosthållning.

Jag gav honom som förslag inför PT-kampen att kanske välja en annan PT för husefridens skull men icke.
Så här är vi nu och jag tror inte att Marko riktigt förstått vad som väntar under dessa veckor.

Från att tidigare levt ett rätt hektiskt, stressigt liv med sena nätter, dålig kost, nada träning och lite för mkt alkhol i samband med fester kommer livet nu bli en totalomvändning.
Förhoppningvis får vi då också de reslutat jag (och han såklart) förväntar mig.

Första passet avklarades igår med reslutat av en framstapplande gnyende Marko idag. 1-0 till mig.
Från det att vi började träna ihop för drygt 2 år sedan så har ju träningen halkat efter en del.. ingen direkt kontinutet.
Därmed tror jag även att minnet om vem som bestämmer under ett träningspass med mig som PT också föll i glömska då han igår under de mest jobbigaste övningarna skrek "TYST!" till mig...
Idag ångrar han det stort då jag igår förklarade för honom att nu är det jag som bestämmer och säger du tyst till mig en gång till så får du straffrepetitioner... hehehe. 2-0 till mig.

Det kommer bli en tuff kamp med många svåra konkurrenter.
Men vi kommer ge gärnet, nu är det vinna eller försvinna som gäller.
Utan tvekan, Vi ska vinna över magen iaf.

Invägningen.

Vi startar denna kamp på hela...

Kroppsvikt: 82kg

Fettprocent: 24%

Muskelmassa: 59kg

Nervös invägning..


Ja....atleten..eller ska vi säga blivande :)


Kulan ska bort!

Framifrån..

Å så var det sidobild..


Å bakifrån..

Håll i er, nu åker vi!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0