Lite kul mitt i..

Vaknade i morse helt igenkorkad i näsan av snor, vart kom det ifrån???
Hade iof haft känningar med kli mellan hals och näsgång redan igår så jag hade mina aningar.
Mår ok trots allt och kunde vara i solen och bada lite med syrran idag iaf.

Vi konstaterade något som var ganska kul.
Kolla här.

Bakifrån. Jaha???


Framifrån. Rund om maggen :)


SIDAN. Hoppla! En riktig kula börjar det bli. Ha ha.


I vattnet var det 23 grader varmt!! Å det är havet vi snackar om, helt otroligt.
Dock känns det inte riktigt som om det skulle vara så varmt då man ska i.
Jag var rädd att den lilla inne i magen skulle få en chock så jag som annars alltid dyker i har börjat med den här "kärring-grejen". Först blöta armarna, förvarna magen med lite kallt för att sen blöta ansiktet OCH SEN kasta sig sådär töntigt bakåt utan att blöta håret. Ha ha. Vad händer?? Har lovat mig själv att sluta med dom här trams-fasonerna direkt då jag inte har en stor mage i vädret. Pronto!

Nu måste jag fräsa näsan.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin mage :)

2010-06-29 @ 23:43:18
Postat av: faster cc

Välkommen till tant-klubben! o de e tok svårt att sluta me kärring-fasoner när man väl börjat... ha ha ha aa ;)

Magen e sååå perfekt!

Kramar

ps. man kan blöta håret om man håller för näsan ordentligt...

2010-06-30 @ 07:56:48
Postat av: Rebecca- Foto, hundliv, shopping, moster & kärlek

Vilken söt liten kula! =)

2010-06-30 @ 08:49:36
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Catarina A

Det kanske är en liten pojke därinne :) Fin mage!

2010-06-30 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0