Ryggläge..

Vaknade kl 02.00...aj..
Vaknade 04.00..aj, aj...
Vaknade 06.00...skitont.
Ryggen vill verkligen inte som jag just nu så idag har det varit ryggläge med höga ben.

Ja, såhär kunde man hitta mig framför tv:n kl 6 i morse.. Dock var jag så trött att jag somnade om, riktigt behagligt på golvet trots allt faktiskt. :)

Fick besöka min underbara naprapat idag.
Hon hittade ganska snabbt en skillnad på 2cm i hjöd mellan bäckenlederna så det var inte så konstigt att jag hade lite feelings i det partiet. Efter några dragningar här och där kände jag mig bättre men dagens aktiviteter har verkligen varit sparsamma...

Vi har hunnit med ett besök hos BM oxå.
Allt såg fint ut och jag ligger strax under "svensson-kurvan" som det så fint kallas. Alla värden och hjärtslag var topp, känns skönt. Barnmorsan blev lika snopen hon som de flesta andra som inte sett mig på ett tag.
"Här händer det grejer.." Jo tack.
Hon "lugnade" mig med att det kommer växa så det knakar i ungefär 2v till innan det börjar lugna sig på den fronten...
Oooookej..då vet jag vad som väntar.

Nu ska jag ut i värmen och vissla vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0