Sommarkväll

Igår kväll var hela familjen samlad ute hos mamma och pappa.
Så otroligt skönt där ute, så lugnt, fint, vackert och tyst.
Extremt mycket grönska.
Jag tog en liten runda på landet, se och njut.

Träden står i full blom..


Skön utsikt från altanen ut mot "herrgården". Här finns röda + svarta vinbärsbuskar, äppelträd, päronträd och plommonträd att avnjuta lite längre in i sommar..




Rabarberlandet växer redans å det knakar, så gott!


Efter min lilla tur blev det första middagen ute på altanen i kvällssolen.
Det bjöds bla på grillat vildsvinsytterfile (SJUKT GOTT, har ni inte smakat-prova!) med klyftpotatis, sås och sallad.


Till efterrätt blev det en glass, jag smaskade i mig en av mina favvisar Cornetto classiic.
Mycket trevlig och skön kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilderna värmer....shit va kallt det är ikväll.....

fryser....

kramar fasterix

2010-05-23 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0