Valborg

Invigning av Kolmården, inte med någon brasa utan med delfinföreställningar och
sälföreställningar.


Jag mötte upp Kenny och Olivia på dagen i väntan på att Marko skulle komma efter inspelningen av "Djävulsrallyt" i västerås som kommer sändas här framöver på kanal 5. Verkar vara ett rätt skoj program...att medverka i iaf. :)

Efter diverse shower åkte vi ner till hotellt för att bada, jag var dock inte såååå himlans sugen på att hoppa i poolen så jag aggerade lite barnvakt åt Olivia istället. Fick titta på när hon simmade och hoppade och gjorde konster i och under vattnet, jätteduktig! Mattias och Merete höll mig även sällskap då kenny tog med deras grabbar ner i ävetyrsbadet. Världens trevligaste. Tack försällskapet!

Efter alla aktiviteter var vi hungriga så buffe´n som väntade på kvällen var stora höjdpunkten.
Det serverades allt från räkor till lax till kyckling till kött... ja allt möjligt gott.
Det var tv-kocken Marcus (audjuley?) som stod för hopkoket.
Till efterrätt blev det både äppelpaj med vaniljsås och pannkakor med sylt och grädde, mumma!
Så om ni får för er att ta svängarna förbi Kolmården framöver kan ni smaka av denna smakupplevelse då han förhoppningsvis kommer fortsätta göra ett sammarbete med kolmården. Kul!

Marko anlände vid 21-tiden, trött var han.
Men med lite mat i kistan hann han med lite umgänge och bad på kvällskvisten med Mattias.
Starka grabbar...

Det blev en lyckad trevlig valborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0