Sängen nästa..

Nu är jag så himla trött.
Idag har jag inte gjort många knop, inte under hela helgen faktiskt. Känns som att kroppen rent av laddar för fullt, samlar på sig så mkt energi den bara kan. För så mkt mat som slinker ner just nu är helt ofattbart. Sitter länge efter mina mål och funderar på vart fasen allt tar vägen? :)
För övrigt så ömmar både rygg och bäcken, men inte värre än att det känns lixom.
Idag kom min andra hälft hem, skönt tyckte jag...tills det visade sig att han dragit på sig en förkylning med halsont. Fast å andra sidan är det väl bara till att börja vänja sig, barn+baciller=sant.

Trots bacilusker blir det nu mys i soffan till film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0