Tack!

Tack snälla alla rara människor här ute på nätet för alla lyckönskningar. Så fina kommentarer och glad över att så många gillar min blogg. Tack! Å när jag ändå är i farten att tacka så måste jag även buga och bocka alla som skickat så fina presenter och blommor. Vi är väldens lyckligaste och stoltaste päron just nu, och kommer så självklart förbli :)



P.s  Marko hälsar och tackar oxå.
Å by the way, idag kan jag gå...NORMALT. Lite seg i starten, men sen är man på g. :D
Jag ser ljuset ;)
D.s

Kommentarer
Postat av: Annie

Måste skicka ett grattis ! Har läst din blogg ganska länge då jag behöver träningsinspiration. är en trött mamma som behöver komma igång ... men sen var bloggen så bra att jag fastnade : ) Ni har underbar höst framför er med lilla Moa ! Jag jobbade fö på BB där ni låg ! Kram på er !

2010-08-31 @ 06:47:32
Postat av: Anonym

Ha haaaaa...vad bra att du ser ljuset...så fina Ni är...vill snart snusa på bebben....kramisar från fasterix

2010-08-31 @ 08:03:56
Postat av: Vivi

Grattis till en väldigt söt flicka! Njut nu!

2010-08-31 @ 08:22:17
URL: http://karlksguldisen.webblogg.se/
Postat av: Johanna- Max mamma

Så fin bild!

Försa familjebilden?

2010-08-31 @ 13:55:21
URL: http://ginnsy.blogspot.com
Postat av: Anita

Sötnosar alla tre, skönt att du ser lika härligt fräch ut som förr !!!!

2010-08-31 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0