Vad händer??

Magen lever sitt eget liv. Hade jag kunnat ställa den åt sidan hade den knallat iväg på eget bevåg. Skulle varit rätt coolt att se faktiskt :)

Status:
Det bubblar, jag är illamående och har molande värk över ryggen och ner fram över ljumskar,äter fortf som ett as. Tröttheten, den bråkar med mig och jag har fått fälla garden,behöver vila. Från och med idag. Magen har sjunkit ganska rejält, så igår införskaffa jag ett stödbälte, vilket kap! Underbart stöd för både magen och ryggen. Me like.
  

Nu är iaf allt på plats, allt är införskaffat och rummet bara står där och ser sött ut. Jag går titt som tätt förbi och kikar in  och  undrar gång på gång vem det egentligen är som ska få bo här i huset med oss? Snart kommer denne tredje medlem, det är nära nu. :D

Nappar och nappflaskor är färdigsteriliserade, kläder hänger fint i den nya garderoben (min egenhändigt gjorda), sängen är på plats + vaggan. Skulle vilja bädda men det ska jag faktiskt vänta med, annras kanske jag måste bädda om ifall den bestämmer sig för att komma senare än beräknat.

Alla salvor, servetter, litet apotek och tvättlappar Ligger fint i sina lådor på hyllorna.
Nu fattas bara en bebis.

Kommentarer
Postat av: mamma

Försök att vila så mycket du kan nu, det kan hända när som helst. Allt är klart så ta det lungt. Kram mamma

2010-08-04 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0