Order!

Nu har jag fått order från min egna coach att ta bort bajsbilden.
Vi talades vid igår och han säger : " A men va fan Jessica, det är dax att byta bild på bloggen nu. Varje gång jag går in och kollar din blogg efter nytt inlägg så e den där bajsblöjan där! Å varje gång har jag precis käkat..".

Ha ha.

Ja du "Mr Pitchler" här kommer något mer "vackert" att vila ögonen på.
Tadaaa!
Jag håller mig iof till samma färg i grunden, men det är ingen bajsblöja :P



Nu står ju julen för dörren och man kan äntligen ("fördriva") ta sig tid till att julpyssla, I like!
Huset ovan pysslade vi till i helgen, fint va!? ;)

I och med juletider har min kropp också gått på jullov som alla skolbarn. :)
Den vill inte alls, den befinner sig i ganska stor protest, så nu njuter jag och Moa av pepparkas-osande kök, FRISK luft, istäckt vatten och vit natur. Å det funkar ju jäkligt bra det också. :D

Känns som att köket till stor del kommer att vara min bästa vän en tid här framöver. Ja, om jag inte ligger och krälar på golvet tillsammans med Moa vill säga.
Får se vad vi kan åstadkomma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner hur det doftar pepparkaksbak...mmmmm..fint hus!

Får samla mitt gäng o knåpa ihop ett, vi brukar ha ett tema, få se vad det blir i år.. Kramar i massor till Er! /fasterix

2010-12-01 @ 15:46:37
Postat av: Anita

kan du de åxå!! baka fina pepparkakshus FANTASTISKT duktig på allt!

2010-12-01 @ 19:16:43
Postat av: jessica

Anita, allt går bara man vill ;)

2010-12-01 @ 22:50:03
Postat av: anonym,,

tycker det är lite väl mycket visa upp en blöja på en blogg,,

2010-12-05 @ 17:33:37
Postat av: Anita

Roligt att se dig igår fräch som en nyponros och en fantastiskt harmonisk, söt och go Moa. Stor kram

2010-12-09 @ 10:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0